Re: Kodi a více TVHeadend

iko iko.ikoon na gmail.com
Středa Leden 15 07:53:04 CET 2020

Zdravim

nebolo by lepsie dat 2 tunery na jeden tvheadend? (tak to mam ja, aj 3
tunery som mal).

Nahrava tvheadend, kodi mu len povie kde a co.

Posledny dotaz: ano, ked si spravite VPNku medzi sebou alebo nejake
porty presmerovali. Pasmo na prikaz nahravania by stacilo, na
prehravanie nahrateho alebo live uz je to horsie. RPi to asi
prekododovavat nestihne, takze surove data bude posielat.