Kodi a více TVHeadend

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Leden 15 07:08:36 CET 2020

Zdravím,

mám tady u televize jako setopbox RPi s TV Hatem a  na něm LibreElec.
Jenže nelze nahrávat jeden program a divat se na druhý pokud jsou z
jiného multiplexu - celkem pochopitelně.

Momentálně tady mám druhé RPi taky s TV Hatem, otázka je jak to
nastavit, aby libreelec veděl že má dostupných více TVHeadendů. Jaký je
správný postup?

A když se nahrává, tak to zprostředovává Kodi a s data jsou uložena na
tom RPi, ze kterého nahrávání spouštím a nebo tam kde je TVheadend?

A poslední dotaz, druhé RPi bude přestěhováno k našim, dají se propojit
přes internet? Tak aby obě RPi věděli o druhém a byli schopni ho použít?
Ano, veřejné IP mám, protunelovat porty není problém. Spíše mě zajímá
potřebné pásmo a případně zkušenosti.

Díky

Petr