Re: Vyřešeno bylo: Re: Fujitsu Power Supply 250W oprava ( schéma)

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Leden 13 19:51:23 CET 2020

Měl jsem několik grafických karet a žádná 5V nepotřebovala. Všem stačilo
12V (jedná řada kontaktů 12V druhá řada zem). Ten červený drát je tam asi z
těch dovedu, které popisujete (číňan nemel cerny).