Vyřešeno bylo: Re: Fujitsu Power Supply 250W oprava ( schéma)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 12 21:48:25 CET 2020

Nakonec to byla  rychlá výkonová dvojitá dioda na výstupu toho impulzního
trafa. Takže ten váš první tip byl správný :-)
Na měření byla dioda dobrá, jen u jedné půlky ukazoval AVR tester 0,3mA,
druhá nic.
Při závěrném napětí na zdroji větším než cca 15V skokově proud narůstal do
velikosti nastaveného omezení zdroje.
Nakonec jsem to našel tak, že jsem ochlazoval lokálně součástky, a když
jsem ochladil ten chladič s diodou, zdroj  běžel..
Po výměně za jinou vše funguje, PC jede!!!

Teď řeším, jak do PC dát GTX740 grafiku. Válí se mi tu z jednoho upgradu ,
ale na kartě je konektor pro externí napájení.
+5 a + 12V. Jenomže ze zdroje leze jen těch 12V , další napětí 5V pro disky
a mechaniky  se vyrábí přímo na desce - holt Siemens :-(
Takže nepočítám nějakou zatížitelnost toho výstupu 5V.
Navíc ta redukce z MOLEX konektoru je nějak divně zapojená - viz příloha.
Myslel jsem, že Číňan někde při lisování udělal chybu, ale na webu je plno
dalších fotografií, kde je to také tak udělané.
Z prostředního PINu , kde je evidentně zem vychází červený drát...
Ale je pravda, že GK s touto redukcí už v jednom PC fungovala.
Možná to ani 5V nepotřebuje a jen v Číně neměli černý drát tím, jak se
používá 2x více než ostatní :-). Tak tam dali červený...
Ale to už snad nějak doměřím.