Re: Fujitsu Power Supply 250W oprava ( schéma)

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Leden 12 19:15:56 CET 2020

Ten zdroj má jen jedno napětí - 12V i když dvě větve. Ale když byl zdroj
hodinu v mrazáku, běžel podstatně déle, okolo 10 sekund.
Je tam někde nějaká teplotní závislost.
Ještě tomu věnuji večer a pak odložím k ledu..