Re: Fujitsu Power Supply 250W oprava ( schéma)

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Neděle Leden 12 13:14:27 CET 2020

Doporučuji prozkoumat jiná napětí – tohle by vypadalo, že bude na některém výstupu trafa proražená dioda. Tipuju 3,3.

PH

From: Jan Kuba
Jirko jasně, to je až ta poslední možnost - je popsaná v tom odkazu co jsem dával. . Asi by šel ten ATX zdroj dát i do té skříně, ale
musel bych tam řezat díry a to znamené to celé odstrojit.
Navíc bych musel nějaký ten zdroj koupit...prostě do toho se mi moc nechce..

Já bych rád opravil ten původní - zdá se , že tomu moc nebude.
Naběhne a spadne. Teď jsem osciloskopem zjistil, že najede těch 12V na cca půl vteřiny od signálu PowerOn a spadne.
Ale zdroj v tu dobu odebírá ze sítě okolo 450W - alespoň to ukáže lídlopowermeter jako špičku.
Nevím, jestli to je vlastnost, ale žádný jiný zdroj ( ATX ) mi takovou špičku při zapnutí nevyrobí.