[OT] Ford diagnostika

Neděle Leden 12 13:28:28 CET 2020

FORScan z PC jsem zkousel, asi toho umi dost ale FORDiag se mi zda, ze o
dost vic - nebo jsem neco nenase/nepochopil.
Zakladni veci a resety tam ale pravda jsou
Co mi chybi (asi u obou) jsou testy ruznych akcnich clenu, to se nenajde
nikde? A pak muj adapter asi neumi to druhe rozhrani (pomaly CAN?) Na
ali jsem koukal, ze pro to maji nejake krabicky s packovym prepinacem?
Jo, Ford, to je zivotni styl... ;-)