[OT] Ford diagnostika

Pavel Kratochvíl kratochvil na seznam.cz
Neděle Leden 12 10:53:30 CET 2020

Zdravím,
na Focus II používám FORScan, flešoval jsem s tím budíky, řídící jednotku,
nastavoval kde co, pároval klíče, reset DPF, live diagnostika, ..., nevím
jestli ForDiag umí něco navíc.

Software na PC je zdarma, appka na mobil stojí pár korun (pokud jí
potřebujete), adaptér používám buď bluetooth ELM327 s mobilem nebo ELS27
(USB s automatickým přepínáním HSCAN, MSCAN, o dost rychlejší než ELM327).

Za mě naprostá spokojenost.

Pavel

---------- Původní e-mail ----------
Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 12. 1. 2020 10:37:57
Předmět: [OT] Ford diagnostika
"Zdravim, zkousim ruzne, nejvic moznosti ale ma zda se ForDiag - jestli
jsem to dobre pochopil, funguje pouze s originalnim interface od autora
(zda se, ze ma i vlastni FW) a s beznymi ELM327 ani omezene ne zda se?

Ne, ze bych mel zasadni problem ho koupit, ale asi ani neni moc kde,
aiutorovi jsem mail poslal tak uvidime, jestli se ozve...