Čína (ali, atd) v roce 2020

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Leden 10 21:55:46 CET 2020

Párkrát mi přišlo něco většího přes PPL. To Číňan poslal někde z EU,
takže o clo nešlo. Žádnou platbu nechtěli. Číňanovi jsem za doručení
nic neplatil.
Tady bylo možná štěstí, že to chytili na celnici. Originál krabice
ještě v bublinkovém obalu, ale označeno L, takže by se možná pošťák
snažil vyvrátit dvířka od schránky, až by to tam rval. Nedávno mi
takhle část zásilky zničili. Na tloušťku to prošlo, tak to tam narvali.
Pro mne je výhodou rychlost. Plná moc poště a pak ještě doručení...
Minule trvala stejnou dobu cesta z Číny na hlavní poštu jako zbytek
cesty na Prahu 4. Pak odpadne možnost, že to na poslední míli někdo
zdemoluje.

Zeman