Bezpečnosť zariadenia

Josef Zeman jozem na volny.cz
Čtvrtek Leden 9 08:52:03 CET 2020

Zdravím

s použitým zdrojem by to mělo být OK. Každopádně podle norem ano.
Dvojitá izolace, zařízení třídy II. Z praktické stránky také, což je
rozhodující. Zdrojů Mean Well jsem už pár opravoval a u žádného se
nepodařilo, že by se na výstupu objevilo nebezpečné napětí. Sice
nezapouzdřených, ale lze předpokládat, že vnitřnosti jsou na obdobné
úrovni. Používám je celkem rád jako náhradu do přístrojů, kde
originální neopravitelně vyhoří.

Úplně bezpečné není na světě ale vůbec nic. Ani v tom nemusí být
elektrika.

Zeman