Re: MCU s nejmenenší spotřebou.

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Středa Leden 8 18:53:52 CET 2020

Asi bude chyba ve výběru křemíku.

RTC u STM32 se při resetu neresetuje, pokud existuje napájení backup + RTC domény. Běžně přepisujeme FW, resetujeme, debugujeme a RTC drží.

Tomáš

 Od:   Richard Kaliciak <hw.kaliciak na stonline.sk>
 Komu:   <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   8.1.2020 17:26
 Předmět:   Re: MCU s nejmenenší spotřebou.

Dobry den,
mne teda ano. Aj ked AVR, mapr. MEGA256, ma v sebe RTC, tak to je len
take polovicne RTC.
Treba ho naprogramovat, nastavit a ked sa resetne procesor alebo ked
nahrajem novy program, tak je cas znovu na nule.
Externe RTC s baterkou bezi dalej aj pocas programovania procesora.

Alebo robim nieco zle?

Richard Kaliciak