CRT televize SONY WEGA 80cm

Vladimír Franěk vladimir.franek na mobilcz.cz
Středa Leden 8 11:15:47 CET 2020

Zdar, před časem jsem pořídil tohle:
https://www.czc.cz/maxxo-t2-h-265-dvb-t2/246813/produkt?gclid=CjwKCAiAmNbwBRBOEiwAqcwwpRCY_9Y_GiwL5DjDZ0K1sL--HPF9N0qvu3M6TOFbBkUefGhR_tttjxoCVGYQAvD_BwE
startuje za cca 4 sec, jsem s tím spokojenej a bylo to tehdy to nejlevnější co v e-shopech měli.
Vladimír

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of J. Polívka
Sent: Tuesday, January 7, 2020 10:17 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: CRT televize SONY WEGA 80cm

Přítelkyně má také "špičkovou TV" SONY a obraz je opravdu zatím super.
Starám se jako zprostředkovatel u nás v SVJ o společnou anténu, zesilovače, komunikaci s anténářem a občas někomu, a hlavně u starších osamocených osob pomohu. Po instalaci několika ks set top boxů jsem velmi u těchto TV zklamaný kvalitou obrazu. Většinou jde o připojení přes SCART.
Další problém je dlouhý start stb a dlouhý čas při přepínání kanálů.
Nemáte někdo dobrý tip na stb s rychlým přepínáním a s výstupem na scart ?
Je jí líto tu TV vyhodit a pro mne není problém ji tam dát novou TV a asi k tomu dojde. Jen ztratím trochu kredit šikuly.
J.Polivka