CRT televize SONY WEGA 80cm

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Úterý Leden 7 22:16:52 CET 2020

Přítelkyně má také "špičkovou TV" SONY a obraz je opravdu zatím super.
Starám se jako zprostředkovatel u nás v SVJ o společnou anténu,
zesilovače, komunikaci s anténářem a občas někomu, a hlavně u starších
osamocených osob pomohu. Po instalaci několika ks set top boxů jsem
velmi u těchto TV zklamaný kvalitou obrazu. Většinou jde o připojení
přes SCART.
Další problém je dlouhý start stb a dlouhý čas při přepínání kanálů.
Nemáte někdo dobrý tip na stb s rychlým přepínáním a s výstupem na scart ?
Je jí líto tu TV vyhodit a pro mne není problém ji tam dát novou TV a
asi k tomu dojde. Jen ztratím trochu kredit šikuly.
J.Polivka