RE: Čína (ali, atd) v roce 2020

Zdenek zdej na atlas.cz
Pondělí Leden 6 17:51:44 CET 2020

Letos se opravdu ještě nic změnit nemělo. To přijde až za rok.

Dnes mi podle trackingu byl doručen balík, ale ve schránce nic. Tak jsem zvědavý, jestli dorazí...
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Josef Zeman
Sent: Monday, January 6, 2020 5:47 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Čína (ali, atd) v roce 2020

Zdravím

a hlásím, že shodou okolností mi dnes dorazily dva balíčky. Jeden China
Post, druhý Lao Post. V pátek pak dva z eBay. Z toho jeden také rovnou
z Číny. Vše bez nejmenších potíží. V dohledné době čekám ještě jeden
poněkud cennější. V podobné cenové relaci jsem měl jeden loni. Bylo na
něm razítko "bez cla", takže "podezřelý" jim zřejmě byl. Mohu dát
vědět, jestli se něco změnilo, ale snad není co.

Zeman