Čína (ali, atd) v roce 2020

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 6 17:47:05 CET 2020

Zdravím

a hlásím, že shodou okolností mi dnes dorazily dva balíčky. Jeden China
Post, druhý Lao Post. V pátek pak dva z eBay. Z toho jeden také rovnou
z Číny. Vše bez nejmenších potíží. V dohledné době čekám ještě jeden
poněkud cennější. V podobné cenové relaci jsem měl jeden loni. Bylo na
něm razítko "bez cla", takže "podezřelý" jim zřejmě byl. Mohu dát
vědět, jestli se něco změnilo, ale snad není co.

Zeman