SW: Kodi

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Pondělí Leden 6 13:41:28 CET 2020

Confluence by stále mělo jít stáhnout z repository...

Honza

---------- Původní e-mail ----------
Od: Zdenek <zdej na atlas.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 31. 12. 2019 10:32:13
Předmět: RE: SW: Kodi
"

Díky za tip na LibreElec. J

Zatím jen krátce vyzkoušeno a vypadá OK. V režimu RUN lze spouštět přímo u
USB flashky. Na HDD tedy může zůstat Win a nemusím řešit dualboot.

Snad jediné, co mne mrzí je, že už není dostupný skin Confluence s
vertikálním menu. Z hlediska využití plochy obrazovky a ergonomie to bylo
ideální. Současná verze s horizontálním menu využívá nepatrnou část
obrazovky a většina položek menu je mimo plochu. L

Zdeněk