RE: OT Aliexpress potvrzení objednávky

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Leden 4 08:46:31 CET 2020

Mně tedy potvrzení o zaplacení chodí stále. Ta ostatní potvrzení už nejsou tak pravidelná.

U několika posledních zásilek v trackingu chybí informace o převzetí zásilky vyměňovací poštou. Nezměnilo se něco v systému doručování?
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of David Obdrzalek
Sent: Friday, January 3, 2020 8:11 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Aliexpress potvrzení objednávky

O přijetí objednávky u Ali mi nikdy potvrzení nechodily. Chodily o zaplacení ("Your
order 123456 has been paid successfully"), o odeslání ("Your order  123456 has been
shipped") a někdy i o přijezdu na místní poštu nebo že byla doručena a mám je
odmáčknout jako přijaté. Cca od září přestaly ty o zaplacení a odeslání chodit.
Chtěl jsem se na to v helpdesku ptát, ale nepovedlo se mi tomu jejich automatu
položit správný dotaz. Spolu s tím se od září změnilo číslování (a pak ještě jednou
od října), takže jsem to vzal jako vlastnost nového backoffice.

D.O.