Vymena CPU na PC

Pavel Poucha pavel.poucha na papouch.com
Pátek Leden 3 12:23:00 CET 2020

Zdravím,

mám notebook, který jde úplně přeložit napůl a pak funguje jako tablet
(využívám málo, když více lidí kouká na obrazovku kolem stolu). Automaticky
se režimy přepínají, ale jde to nastavit i natvrdo:

Nastavení - Systém  - Režim tabletu a tam nastavit Desktop.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com
Tel. +420 777 232 485

Papouch s.r.o. - vývoj
Papouch store s.r.o. - obchod
Papouch production s.r.o. - výroba

pá 3. 1. 2020 v 12:02 odesílatel Libor Konečný <support na mikrovlny.cz>