Vymena CPU na PC

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Leden 3 12:02:25 CET 2020

Me fakt windows10 nesedi, to bych odnesl zdravotne.
jak nainstalovat jsem nasel na :
https://www.servis-zlin.eu/clanky/instalace-windows-7-nvme-pcie-m-2-ssd-disk/
https://www.dell.com/support/article/cz/cs/czbsd1/sln300689/po%C5%BEadavky-na-instalaci-syst%C3%A9mu-windows-7-na-jednotky-m2-v-prost%C5%99ed%C3%ADch-non-volatile-memory-express-nvme?lang=cs

Lze nastavit win10 na temer stejnou funkcionalitu a vzhled jako windows7 ?
Win10 mam na notebooku a mam uz temer  zniceny touchpad jak do toho
mlatim ;-)  ( ten je debilne nastaveny jako tablety a jine a neprisel
jsem na to aby to fungovalo jako kdysi v XP a 7 proste jen dva tlacitka
a pozice uplne jednoduche jak zkladni mys) a to jsem jen u touchpadu.

LK