Vymena CPU na PC

Peter janiš peto.janis na gmail.com
Pátek Leden 3 10:52:03 CET 2020

Medzi sviatkami som sa s podobnou doskou drb...
Problem bol BIOS - verzia na doske nepodporovala osadeny CPU.
Preto bolo treba zohnat starsi CPU, naflashovat novy BIOS a potom tam
vratit novy CPU.
Pakaren (odporucane priamo AMD!).

Skontrolujte verziu BIOSu a podporovane CPU

pi 3. 1. 2020 o 10:47 Libor Konečný <support na mikrovlny.cz> napísal(a):