Vymena CPU na PC

Libor Konečný support na mikrovlny.cz
Pátek Leden 3 10:47:12 CET 2020

Dobry den vsem a vse nejlepsi v novem roce

Tak sestava mi prisla ale jsem znacne rozpacity.
AMD ryzen 3600, MB mam TUF B450.

Na DVI pripojene k MB ani neskrtnul monitor.
Po vystrachani starsi karty  a pripojeni k DVI, pak obraz nabehne.

Pamet ale bios taktuje na 2166 Mhz, tak jsem ji nastavil na pevno na
3200, protoze pamet tuto frekvenci umi.
Bohuzel po restartu nenabehne ani BIOS a musim jej vyresetovat.
Pameti mam tyto
https://www.alza.cz/patriot-viper-4-blackout-series-16gb-kit-ddr4-3200mhz-cl16-d5679838.htm
Bios v 2.1.1246
Pokud mam USB klavesnici, tak vse funguje az do doby, nez mi instalator
Windows nabidne volbu jazyka pro instalaci, tam funkce klavesnice konci.
Po pripojeni klasiky PS2 funguje.
Windows je 7 64bit ultimate.

Dalsi problem je M2 NVeM disk , nema nekdo jiz hotove iso s temito
ovladaci ?
Byl bych nesmirne vdecen a usetrilo by to spoustu prace (naposledy jsem
to delal pred 10 ti lety).
SSD je Corsair MP510

Dekuji

Libor