Porucha TV LG

Zdenek zdej na atlas.cz
Středa Leden 1 08:50:09 CET 2020

Tak po první aktualizaci TV přestal fungovat Google a Youtube (vypršel certifikát - stránky nejsou bezpečné). Jestli to tak půjde dál, tak brzy bude z chytré TV hloupá TV... :-(
Z.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Kadečka
Sent: Monday, December 23, 2019 8:05 PM
To: HW-news
Subject: Re: Porucha TV LG

Gogen mám. Obyčejná 32" bez smart funkcí, spokojenost několik let
(tzn. cca 5). Oproti značkovým televizím mi přijde jednodušší
ovládání. Co je jinde drbání levou rukou za pravým uchem, bylo na
Gogen jasné a intuitivní (konkrétně myslím třídění programů nebo i
přehrávání z USB - prostě jako když to navrhoval člověk pro lidi a ne
nějaký podivínský programátor pro jiné podivínské programátory).

Pavel Kadečka.