sklo pro 3D tisk

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Únor 28 11:17:13 CET 2020

Zrkadlo alebo sklo Lacobel (so zrkadlom nefunguje IR sonda) a na to
vrstva Magigoo

Magigoo je sice drahe, ale prekvapivo sa skoro nemina a nanesena vrstva
vydrzi dost dlho. Funguje vyborne s PLA, ABS, PETG, PC.

Mam za sebou obdobie pokusov  so specialnymi podlozkami. Vsetky som
znicil s PETG, ale ani s ostatnymi materialmi to nebola ziadna vyhra.

Nieco o tom je spisane tu: https://www.bastl.sk/od-skla-k-buildtaku/

-m-