sklo pro 3D tisk

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Pátek Únor 28 08:39:19 CET 2020

Já používám úplně obyčejné sklo od sklenáře. Když se nad tim zamyslíte, tak
můžete vzít hodinky a sklo si přemeřit, ale zaručuji Vám, že případné
odchylky nebudou od skla, ale od jiných částí 3D tiskárny. Netiskneme přeci
v setinách. Běžné trysky do 0.2mm pod tento rozměr už to nemá smysl... 95%
tisknu 0.4 zbytek 0.25

Honza

---------- Původní e-mail ----------
Od: Evzen Horna <ehorna na cmail.cz>
Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 28. 2. 2020 0:03:27
Předmět: sklo pro 3D tisk
"Hezký den,

máte, prosím, někdo zkušenost s tímto sklem
https://www.tomtop.com/p-os1558.html ?
Je nějaká šance to říznout na jiný rozměr? Před nějakým časem jsem jedno
koupil (černé) s tím, že jej říznu, ale ruplo mi úplně jinak, než jsem
potřeboval. Nyní jsem koupil znovu (čiré) s tím, že to zkusím u
sklenáře. Zkusil do toho rýpnout kolečkem a prý není šance.

Ještě bych měl dotaz na použití zrcadla. Předpokládám, že se zrcadlo
používá pro vysokou rovinnost. Je tomu tak, nebo se  využívá zrcadlová
strana z důvodu přilnavosti tisku?

Děkuji
EH