sklo pro 3D tisk

Čihák Martin cihak na dkv.cd.cz
Pátek Únor 28 09:40:51 CET 2020

Já taky používám obyčejné sklo od sklenáře a na něj tyčinkové lepidlo. Nevidím důvod na tom něco měnit. Tisknu nejvíc PETG nebo PLA, výjimečně i z ABS. Trží na tom bez problémů všechno. Zásadní bylo u mě dosazení 3mm hliníkové plotny mezi topnou desku a sklo. Od té doby nevím co je to zvedání rohů apod. Když jsem se předtím na HB podíval termokamerou viděl jsem po ploše rozdíly teploty až 10°C. Teď tak do 1°C. A to je podle mého názoru tajemství úspěchu…

Viz: http://ok1uga.nagano.cz/3d_modi.htm  -  Příspěvek z 4.1.2017

                Martin.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Halen na seznam.cz
Sent: Friday, February 28, 2020 8:39 AM
To: HW-news
Subject: Re: sklo pro 3D tisk

Já používám úplně obyčejné sklo od sklenáře. Když se nad tim zamyslíte, tak můžete vzít hodinky a sklo si přemeřit, ale zaručuji Vám, že případné odchylky nebudou od skla, ale od jiných částí 3D tiskárny. Netiskneme přeci v setinách. Běžné trysky do 0.2mm pod tento rozměr už to nemá smysl... 95% tisknu 0.4 zbytek 0.25

Honza