hw: srduino senzor DHT22/AM2302, nefukcni ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Únor 28 09:14:08 CET 2020

dobry den.
prisly mi od eshopu nahradni senzory, ktere jsem si vymenil a vse chodi ok.
maji i pekne provedeni + popisky na plastu.
ten nefunkcni jsem kuchnul a aktualizoval fotky, kdyby se nekdo chtel
podivat a odhadnou duvod nefunkcnosti. ze by to nenaprogramovali ?
jde to dodatecne ? jen jako zajimavost.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/DHT22/
tomik.

--