hw: srduino senzor DHT22/AM2302, nefukcni ?

Sobota Únor 15 16:30:41 CET 2020

Jo tak! To vypadalo, ze takhle oslizly to uz prislo :-)
Obcas jsou nektere cinske moduly tak spatne oplachnute, ze uplne kvetou, ale teda ne
tak moc. (jenze v kontextu ze vim jak "uzasne" to je cidlo, mi to i docela sedelo)

D.O.