OBD CAN komunikace

picom picom na volny.cz
Neděle Únor 23 14:07:57 CET 2020

Zapomněl jsem převodník k zásuvce a po týdnu parkování byla baterka prázdná (7 V) bacha na to ☹️
-------- Původní zpráva --------Od: Jaroslav Buchta <jaroslav.buchta na hascomp.cz> Datum: 23.02.20  13:49  (GMT+01:00) Komu: hw-list na list.hw.cz Předmět: Re: OBD CAN komunikace
    Tak ona situace u predmetneho auta je
      jasna, je to u PCM jednotky  CAN 500kb/s 11b a ELM327 s tim bez
      problemu komunikuje (to je asi ten prevodnik, co myslite),
      nejjednodussi by bylo ten ELM chip pouzit a jet pres AT prikazy,
      to rucne vyzkousim az prestane prset ;-) Ale pres ruzne
      diagnostiky v mobilu i na PC to je s komunikaci OK.
    Na ostatni dam bacha, zrovna jsem
      premyslel, jak poznat, ze se klicek vypnul - napajeni do konektoru
      jde stale. Ale mobil jeste asi 10s komunikuje a pak zdechne a
      zahlasi nedostupnost jednotky, tak to u Forda asi problem neni,
      proste udelam nejaky sleep a jednou treba za minutu zkusim neco
      precist. Nebo reagovat na zvyseni napeti v siti po startu bude asi
      lepsi.

    Dne 23.02.2020 v 13:40 tomas mainzer