OT vypinatelny ABS, was: elektromobil

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Únor 20 10:59:54 CET 2020

>no v aute mi to nijak nechybi a jezdim tak, ze ABS v podstate nikdy
>nepotrebuji (krome okamziku, kdy to delam cilene za ucelem vyzkouseni
>jestli vubec funguje a druhak kdyz chci vyzkouset jakej je stav cesty)
>
>na motorce, kde chces obcas vjet i mimo asfalt to problem je....

Aha takto... no to dava zmysel.

V takomto kontexte to moze davat zmysel aj v aute; potom sa to ale znova
stava predmetom kontroverzie: ak sa vratis na "normalnu" cestu a zabudnes
si to prepnut nazad, ale si bol povedzme zvyknuty ze to za urcitych
okolnosti funguje, no a rozmlatis tak nieco, kto je zodpovedny? (Nie
nechcem to rozoberat, je to viacmenej recnicka otazka).

wek