elektromobil

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 20 10:30:00 CET 2020

> Tak ja neviem, naozaj je taky priepastny rozdiel medzi slovencinou a
> cestinou?

nereagoval jsem primarne na tebe...

> PS
> Kedysi som aj ja po tom tuzil, ale zamysli sa, kolkokrat by si na ten
> prepinac za zivotnost vozidla naozaj ciahol?
no v aute mi to nijak nechybi a jezdim tak, ze ABS v podstate nikdy
nepotrebuji (krome okamziku, kdy to delam cilene za ucelem vyzkouseni
jestli vubec funguje a druhak kdyz chci vyzkouset jakej je stav cesty)

na motorce, kde chces obcas vjet i mimo asfalt to problem je....ted mi
o tom  rikal kamarad co byli jezdit v Rumunsku...behem tech cca 10 dnu
meli jeden den naplanovanych cca 40km po nezpevnenych
cestach....zadnej teren jen polnacky a lesni cesty....sjizdeli z
pomerne prudkeho kopce s nezpevnenym povrchem - on jedinej v tom svahu
neodbocil a skoncil dole pod kopcem, protoze proste nezabrzdil...u
motorky je to ABS nastavene zrejme jeste trochu jinak nez u
auta...jelo to proste furt pryc...zachranilo ho ze tam proste lupnul
jednicku a sklouzal to s bezdenim motorem.

RV