elektromobil
J. Polívka
jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 20 09:43:09 CET 2020
Jezdil jsem s manuálem i s automatem.
Jednou jsem se potřeboval otočit tuším snad v Bránické v Praze.
Úzká ulice a se Sierou, ještě s tou hranatou, tu oplácanou bych si nikdy
nepořídil,
Tak jsem to udělal jako na sjezdech amerik.
Pár lidí trochu koukalo, ale co, prostě na pětníku jak se říká.
Trochu se začoudilo možná od gum, ale asi ani ne. To byla chvilka.
To prostě s tím malým Mercedesem nedám. Ale na nákupy je dobrý.
Jindra
Dne 20.02.2020 v 9:24 hwnews konference napsal(a):
> Nejsme schopni ochranit i pomerne zasadni systemy pred ruznymi viry a
> IT sabotazemi a bude mi nekdo nutit auto s pokrocilou AI? Jako chapu
> nadseni kdyz je nekdo fanda do ruznych elektronickych vychytavek, ale
> jestli mi ma neco zabit rodinu nebo deti tak budu radeji vedet, ze
> jsem za to mohl ja sam a ne nekdo kdo se spletl na druhe strane
> zemekoule a vykaze to jen jako statistiku.
>
> Desi me lidi, kteri tady napisou, ze jsou vdecni za vsechny mozne
> asistenty v aute, protoze nejsou dobri ridici....nemeli by se teda na
> to s prominutim vy...t a jezdit autobusem a nebo se nechat vozit? Umet
> ridit neni pravo....stejne jako mit vysokou skolu. Kdyz to vezmu kolem
> a kolem tak bez ohledu na velky pokrok v technice mrtvych je na
> silnici +- stejne a to za cenu, ze se zavadeji cim dal vetsi kokotiny
> jako treba navrhy na snizeni limitu rychlosti ve mestech na
> 30km/h.....je to presne kvuli lidem co neumi ridit, jsou agresivni,
> nepredvidavi a nemeli by mit ridicak. Pamatuji si jeste kdyz se ve
> meste jezdilo 60km/h a jedinej asistent ridice bylo automaticke
> vypinani blinkru.
>
> Nemam nic proti technologiim, ktere zlepsuji jizdni vlastnosti -
> presedlal jsem ted treba z motorky, ktera byla technologicky cca
> 40-50let stara na motorku, ktera ma ABS, nastavitelne perovani a
> tlumeni, dual-brake - je to rozdil naprosto neskutecnej, ale jen to
> zvysuje muj komfort pri jizde - ABS uz vnimam trochu kontroverzneji
> (rozhodne bych bral aby se dalo vypnout), ale na motorce jasne prinos
> - problem je, ze je to prinos pro mne co jezdim 30 let bez tehlech
> ficur a citim jak se motorka (naprosto stejne i auto) chova v okamziku
> kdy jde na limit, kdy se mi trha zadek, kdy predek, kdy si muzu
> dovolit cilene zablokovat kola apod. - tohle jsem se naucil diky tomu,
> ze jsem dost dlouho jezdil bez tehlech vychytavek. Moderni vozidla
> nove ridice tohle nikdy nenauci, protoze je od toho naprosto odstinuji
> a vozidlo se chova korektne v podstate az do bodu zlomu, kdy uz je ale
> pozde....proto je tolik tragickych nehod...driv jste vypochodoval s
> MBckem na protektorovanych diagonalkach ze zatacky v 60km/h a skoncil
> jste ve skarpe...auto jste vytahnul a jelo se dal. Ted z te zatacky
> vypochodujete ve 100km/h a v lepsim pripade jste zivej a ze skarpy to
> odtahnete rovnou na vrakac.
>
> Jestli se nekdo neumi rozjet s manualnim razenim je velmi
> pravdepodobne, ze neni schopen resit ani dalsi veci v silnicnim
> provozu...treba se rozjet do kopce aniz by narazil do auta stojiciho
> za nim (ja vim proto mame v aute dalsiho asistenta).
>
> RV
>
>
> čt 20. 2. 2020 v 7:52 odesílatel <konfera na efton.sk> napsal:
>> ...rovnako ako nabijanie pevne zabudovanej baterky.
>>
>> wek
>>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list na list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
Další informace o konferenci Hw-list