elektromobil

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Čtvrtek Únor 20 09:43:09 CET 2020

Jezdil jsem s manuálem i s automatem.
Jednou jsem se potřeboval otočit tuším snad v Bránické v Praze.
Úzká ulice a se Sierou, ještě s tou hranatou, tu oplácanou bych si nikdy
nepořídil,
Tak jsem to udělal jako na sjezdech amerik.
Pár lidí trochu koukalo, ale co, prostě na pětníku jak se říká.
Trochu se začoudilo možná od gum, ale asi ani ne. To byla chvilka.
To prostě s tím malým Mercedesem nedám. Ale na nákupy je dobrý.
Jindra