elektromobil

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Únor 20 09:24:57 CET 2020


Nejsme schopni ochranit i pomerne zasadni systemy pred ruznymi viry a
IT sabotazemi a bude mi nekdo nutit auto s pokrocilou AI?  Jako chapu
nadseni kdyz je nekdo fanda do ruznych elektronickych vychytavek, ale
jestli mi ma neco zabit rodinu nebo deti tak budu radeji vedet, ze
jsem za to mohl ja sam a ne nekdo kdo se spletl na druhe strane
zemekoule a vykaze to jen jako statistiku.

Desi me lidi, kteri tady napisou, ze jsou vdecni za vsechny mozne
asistenty v aute, protoze nejsou dobri ridici....nemeli by se teda na
to s prominutim vy...t a jezdit autobusem a nebo se nechat vozit? Umet
ridit neni pravo....stejne jako mit vysokou skolu. Kdyz to vezmu kolem
a kolem tak bez ohledu na velky pokrok v technice mrtvych je na
silnici +- stejne a to za cenu, ze se zavadeji cim dal vetsi kokotiny
jako treba navrhy na snizeni limitu rychlosti ve mestech na
30km/h.....je to presne kvuli lidem co neumi ridit, jsou agresivni,
nepredvidavi a nemeli by mit ridicak. Pamatuji si jeste kdyz se ve
meste jezdilo 60km/h a jedinej asistent ridice bylo automaticke
vypinani blinkru.

Nemam nic proti technologiim, ktere zlepsuji jizdni vlastnosti -
presedlal jsem ted treba z motorky, ktera byla technologicky cca
40-50let stara na motorku, ktera ma ABS, nastavitelne perovani a
tlumeni, dual-brake - je to rozdil naprosto neskutecnej, ale jen to
zvysuje muj komfort pri jizde - ABS uz vnimam trochu kontroverzneji
(rozhodne bych bral aby se dalo vypnout), ale na motorce jasne prinos
- problem je, ze je to prinos pro mne co jezdim 30 let bez tehlech
ficur a citim jak se motorka (naprosto stejne i auto) chova v okamziku
kdy jde na limit, kdy se mi trha zadek, kdy predek, kdy si muzu
dovolit cilene zablokovat kola apod. - tohle jsem se naucil diky tomu,
ze jsem dost dlouho jezdil bez tehlech vychytavek. Moderni vozidla
nove ridice tohle nikdy nenauci, protoze je od toho naprosto odstinuji
a vozidlo se chova korektne v podstate az do bodu zlomu, kdy uz je ale
pozde....proto je tolik tragickych nehod...driv jste vypochodoval s
MBckem na protektorovanych diagonalkach ze zatacky v 60km/h a skoncil
jste ve skarpe...auto jste vytahnul a jelo se dal. Ted z te zatacky
vypochodujete ve 100km/h a v lepsim pripade jste zivej a ze skarpy to
odtahnete rovnou na vrakac.

Jestli se nekdo neumi rozjet s manualnim razenim je velmi
pravdepodobne, ze neni schopen resit ani dalsi veci v silnicnim
provozu...treba se rozjet do kopce aniz by narazil do auta stojiciho
za nim (ja vim proto mame v aute dalsiho asistenta).

RV


čt 20. 2. 2020 v 7:52 odesílatel <konfera na efton.sk> napsal:
>
> ...rovnako ako nabijanie pevne zabudovanej baterky.
>
> wek
>


Další informace o konferenci Hw-list