elektromobil

Ales Prochaska prochaska na divesoft.cz
Středa Únor 19 21:14:33 CET 2020

Jednou asi ano, jen nás bude štvát tím, že do něj nevidíme, že si na
spoustu řešení přišel sám a po svém a že občas udělá nějakou typicky
počítačovou nepředloženost, jako když do google translatoru zadáte "ai
ai ai" a on to přeloží do češtiny jako ഐ ഐ ഐ, což by ovšem lidský
překladatel nikdy neudělal :-)

Aleš Procháska