elektromobil

Středa Únor 19 21:06:14 CET 2020

Napriklad ABS, reklo by se provereny system - na nekterem typu povrchu v
nejake situaci selhava, proste to nebrzdi prakticky vubec. Prekvapi to,
ale ja to resim najetim napr. do hromady snehu co je na kraji silnice,
zpomali to a ABS se i vetsinou chytne, je treba odhadnout, jak je snih
asi tak tvrdy aby nedoslo k poskozeni auta. Bude tenhle algoritmus umet
i autonomni rizeni? A spoustu dalsich situaci, ktere lze vyresit na
zaklade predchozich zkusenosti, odhadu, predvidavosti...