elektromobil

Ales Prochaska prochaska na divesoft.cz
Středa Únor 19 21:05:16 CET 2020

Ono se bude muset změnit i to značení na silnicích, jinak to asi
nepůjde. V Praze na levobřežním nájezdu na Hlávkův most někdo
nakreslil na zem křížem k jízdním pruhům cyklostezku a osadil nepříliš
jasné značky přednosti v jízdě. Lidský řidič si s tím poradí, při
nejmenším tuší, že tu změť je potřeba ignorovat a jet prostě tak, aby
do nikoho a ničeho nevrazil. Ale asistent jízdy v pruzích mi tam
vždycky zasáhne do řízení a pokusí se mě navést do svodidla. Raději
jej mám trvale vypnutý, i když třeba na té dálnici by mi jednou mohl
pomoct.

Aleš Procháska