elektromobil

Středa Únor 19 19:08:12 CET 2020

Na tom něco je. Zatím jezdí bez řidiče tak metro a ještě ne každé. Po
kolejích, narazit nemá pořádně kam, po trase se pohybují jen další soupravy
a systém o všech ví. Když to srovnáte s džunglí silnic...

Ne, já opravdu nesdílím nadšení všech těch optimistů, že nás čeká blízká
budoucnost, kdy vlezete do auta, usnete a probudíte se o 1000 km dál.

Navíc když takové auto jde lehce oklamat pomocí falešných čar na silnici.

P.K.