[OT] Cisteni DPF filtru

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 18 22:54:44 CET 2020

To spousteni regenerace je zahadne i u me sluzebni  Octavie 3 1,6 TDI.
Nekdy se spusi  pri delsi jizde po meste (projevi se volnobeznymi otackami
cca 1200, oproti standardnim 800) Vetsinou ale az po zmene rezimu jizdy.
Napriklad 60 km dalnice, pak sjezd a dojezd ve meste. Clovek by rekl, ze na
ty dalnici je to optimalni a ne. Vetsinou se regenerace se spusti az  pri
popojizdeni v kolone. Kdyz jsem  se na to ptal v  servisu, bylo mi receno,
ze usporna dalnicni jizda je pro regeneraci nejmene vhodna, naopak caste
rozjezdy s vyssimi otackami motoru jsou vhodnejsi.