prve dojmy zo Zenitu

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 11 23:27:08 CET 2020

Kedze sutaz sa kona v Kosiciach, je mozne, ze sa jedna o
https://sk.wikipedia.org/wiki/Vysiela%C4%8D_Dubn%C3%ADk :

Tento kotvený oce¾ový stožiar vysoký 318 metrov je najvyššou stavbou na
Slovensku.

Na druhej strane, kedze je tolko snehu, ze sa nikam technik nedostane, ten
merak mohol celkom dobre ten pad prezit. Je otazne, ci sa technikovi
neoplati radsej skusit ten rozbity multimeter opravit, nez sa babrat s
nejakym historickym merakom Deprez-d'Arsonvalovho systemu...

wek

----- Original Message ---------------

Subject: Re: prve dojmy zo Zenitu
   From: Jan Kuba <honza.kuba at gmail.com>
   Date: Tue, 11 Feb 2020 23:16:22 +0100
     To: HW-news <hw-list at list.hw.cz>

Jo a taky je chybne zadaná otazka è. 20... Technikovi ze 100m veze spal
multimeter.
Nejsou 100m veze ( alespon ne telekomunikacni ). jsou 20, 40 m , pripadne
nastavce do 50.   A na normalni veze by zas technik nenosil multimetr.
Takze 40m by melo stacit i na rozbiti multimetru. Mam to vyzkousene.
Pozn. Multimetr je hodne pouzivany pristroj na tlkm. vezich, pouziva se k
mereni pri dosmerovavani mikrovlnnych spoju. MW radia  maji vytazeny signal
o RX urovni na kontrolni konektor.