prve dojmy zo Zenitu

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Únor 11 23:16:22 CET 2020

Jo a taky je chybne zadaná otazka č. 20... Technikovi ze 100m veze spal
multimeter.
Nejsou 100m veze ( alespon ne telekomunikacni ). jsou 20, 40 m , pripadne
nastavce do 50.   A na normalni veze by zas technik nenosil multimetr.
Takze 40m by melo stacit i na rozbiti multimetru. Mam to vyzkousene.
Pozn. Multimetr je hodne pouzivany pristroj na tlkm. vezich, pouziva se k
mereni pri dosmerovavani mikrovlnnych spoju. MW radia  maji vytazeny signal
o RX urovni na kontrolni konektor.