[OT] Cisteni DPF filtru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Úterý Únor 11 09:26:38 CET 2020

Už si to nepamatuju přesně, je to pár let, co jsem to zjišťoval. Určitě mluvil o tom, že se musí vyměnit vstřiky, že se časem rozhodí tak, že by to s tím plynem špatně fungovalo. Jestli si to dobře pamatuju, tak mluvil o více dílech. Klidně se pana Bartáka telefonicky poptejte, když má čas, tak o tom rád mluví. Stačí se zeptat, co by obnášela instalace LPG do nějakého V6 nebo V8 FSI. No a taky je klidně možný, že situace se od té doby změnila a instalace je bez problémů možná vždy.
Přepínání je většinou nastaveno na 20-30°C, toho benzínový motor dosáhne hodně rychle i v zimě, 2.7T přepla na plyn zhruba po kilometru, když bylo kolem nuly, 1.6GDI zhruba po kilometru a půl. V létě to přepínalo po pár desítkách metrů. Pokud člověk stíhal dotankovávat plyn, tak ani po měsíci nebyl poznat úbytek benzínu, u toho GDI už to trošku viděl bylo, když se jezdilo po dálnici, kde se benzín musel přivstřikovat.