[OT] Cisteni DPF filtru

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Únor 10 17:26:12 CET 2020

Zdravím,

tomu nerozumím, proč by se po 60 000 měla dělat generálka motoru?  A
když se LPG namontuje dřív, tak se dělat nemusí?

LPG přepíná na plyn až v okamžiku kdy je chladící voda dostatečně teplá
(nevím přesně kolik, ale definoval bych to jako vlažná) a to z důvodu,
že plyn se musí odpařovat a to bere velké množství tepla, takže
odpařovací ventil je ohříván vodou z chladiče.  Když není tak zamrzne.
proto v zimě se na benzin jede delší  dobu než dojde k přepnutí na plyn.

Petr