Vykonova strata diod

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Únor 11 00:36:23 CET 2020

[preposielam]

Ahoj,

dakujem za odpoved a pohlad na vec, ale

>>>U 1N400x kouknu sem:
https://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/445568/DACHANG/1N4007.html

ja tak daleko nenakupujem, nakupujem len v GME:

https://www.gme.sk/data/attachments/dsh.220-002.1.pdf

a v tomto datasheete su sice dva figure-1 a jeden figure-3, ale v
kazdom je nepriamo uvedena nejaka dlzka casu impulzu, alebo potom tym
poznamkam v tych grafoch velmi nerozumiem... Alebo potom slovicka
instantaneous a average maju nejaky iny vyznam.

Ked som nad tymi grafmi chvilu zase sedel a premyslal, tak snad sa to
chladi cez tie privodne dratiky a potom si treba nadefinovat spravny
footprint, teda aspon tych 500mil na puzdro...

V mojej aplikacii sa rovnako hreju 3A diody ako aj tie 1A, a to je
dovod preco sa pytam aka je vykonova strata diod. Lebo potom treba
zapojenie na vykonovu optimalizaciu jednotlivych prvkov tak, aby sa
stihli uchladit vzduchom a cele sa mi to neposuvalo s teplotou.

A.