[OT] Cisteni DPF filtru

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pondělí Únor 10 12:27:25 CET 2020

Ale kdepak....kupoval jsem ho jako ctyri roky starou ojetinu s
najezdem 136.0000km. Ted mam najeto 180.000 a pujde to na rozvody.
Nebyt toho, ze mi kuna prezrala draty v motoru tak jedine dve zavady
byl praskly hydrosilentblok na motoru a zarovka na osvetleni SPZ. Loni
ve 165.000km jsem daval nove desticky vpredu a po sedmi letech jsem
preventivne menil baterii, bubny vzadu jsou dobre. Jinak je vse
puvodni a bez nutnosti servisu.

Mam uz tretiho diesla (predtim focus 1.6tdci 66kW a jeste predtim
Berlingo 2.0 HDi)...Focus predtim mel nalitano kolem 300.000km. Ani
jedno auto jsem nemel jako prvomajitel....predchoziho Forda jsem
kupoval jako auto pred smrti...myslel jsem ze nedojedu z Prahy do
CB....stacilo jen 2x za sebou vymenit olej a do vsech naftaku leju
poctive kazdou nadrz 3 odmerky VIFu.

Osobne si myslim, ze hodne lidi nema pro naftak cit...neslysi
motor....nevyhovi mu.

RV