Re: OT: GSM opakovač.

Pondělí Únor 10 07:15:20 CET 2020

Tohle se za starých časů řešilo změnou operátora. Jako strejda na
chatě na Sázavě a to tu tehdy byli jen dva.

Nejvíc jsem se pobavil, když jsem byl asi před 15 lety na dovolené
někde v Českém Švýcarsku a přijel tam zájezd kravaťáků od O2 (nebo
jestli to byl tehdy ještě Eurotel...). Nejsilnější operátor, ale nikdo
z nich tam neměl signál, tak tam běhali kolem chalupy po louce s
mobilem nad hlavou a lovili místo, odkud by si zavolali.

P.K.