Civky na toroidech - vodic etc.

balu balu na k-net.fr
Neděle Únor 9 22:49:12 CET 2020

Predpokladam, ze sa snazite o transformatorovu smerovu odbocnicu, alebo
hybrid, nieco ako toto
http://www.members.tripod.com/michaelgellis/direct.html

koaxialny kabel sa da pouzit aj ako prenosove vedenia, ale aj ako kus
dratu v koaxialnom prevedeni. Bez toho, aby sme vedeli viac o konkretnej
aplikacii je nemozne povedat, ci je dolezita charakteristicka
impedancia, alebo staci len drat.

tu je nejake citanie pre inspiraciu
https://www.highfrequencyelectronics.com/Dec07/HFE1207_GrebennikovPart1.pdf
https://www.highfrequencyelectronics.com/Jan08/HFE0108_GrebennikovPart2.pdf