[OT] Cisteni DPF filtru

Karel M a8dtljb na gmail.com
Neděle Únor 9 16:02:22 CET 2020

No jo, ale máte toho Forda asi od novoty, prvnímu majiteli vždy všechno
vydrží víc :-)
Kamarád taky nechal repasovat filtr, ale dlouho nevydržel. Reklamaci
neuznali a pak se ukázalo, že turbo pouštělo olej, asi to bylo tím.
Když jsem před 7 roky vybíral ojeté auto, tak jsem si nastudoval celou
problematiku a dospěl jsem k názoru, že se diesel nevyplatí. Klidně se po
koupi stane, že dáte 100 000Kč do motoru. Koupil jsem benzín, sice s
průměrnou spotřebou 10 litrů, ale celých 7 let nebyl problém s ničím, má už
14 let a stále v provozu.
Vloni jsem opět vybíral ojetinu jako druhé auto do rodiny a zjistil jsem,
že za 7 let jsou ty ceny ojetin na dvojnásobku, akorát diesely jsou cenou
dole, je jasné proč. Koupil jsem nakonec nový benzín v základní výbavě a ve
slevě, bohužel tříválec, ale pořád lepší než řešit filtry, čerpadla a
vstřiky. Služby autoservisů jsou dnes jedny s nejvyšší inflací. Podle mě se
v konečném důsledku nafťák vůbec nevyplatí.
Karel