[OT] Cisteni DPF filtru

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Únor 8 11:17:54 CET 2020


Já bych těm metodám čištění věřil. Jsou auta, kam DPF nestojí 15 tisíc, ale třeba 50. Takže tam se DPF obvykle čistí a pomáhá to.
Každopádně pokud auto bude pravidelně jezdit delší trasy, tak bych to neřešil, stihne se vypalovat. Zabiják jsou pár km trasy nebo ježdění jenom po městě.

> -----Original Message-----
> From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
> Sent: Saturday, February 08, 2020 10:59 AM
> To: HW-news
> Subject: [OT] Cisteni DPF filtru
> 
> Zdravim, jsem cerstve majitelem tohoto zazraku ve Fordu (s aditivem
> EOLYS, 2.0 tdci 100kW) a tim padem se filtr planovane zanasi a ma
> limitovanou zivotnost. V jakem je ted stavu uplne nevim, zatim se
> regeneruje a tlakova ztrata je tak nejak normalni, ale casem se
> nepochybne ucpe :-(
> 
> Ma nekdo zkusenosti s cistenim a metodami? Asi nejbeznejsi je nejaky
> proplach vodou se sajrajtem na specialnich strojich, vypada to dobre ale
> dostane to nespalitelny sajrajt az ze dna kanalku? Koukal jsem na
> cisteni nejakymi tepelnymi vlnami, lezly z toho takove housenky bordelu,
> ale moc hodnoverne to nevypadalo.
> 
> Kazdopadne cena cisteni je 4-6kKc, coz neni malo, kdyz original novy
> filtr se da sehnat pod 15kKc, neoriginal i pod 5 ale to bez platiny atp.
> asi fungovat moc dlouho nebude... Zas kdyby se to vycistilo skoro
> dokonale, tak OK...
> 
> Jeste me napadlo, co by to delalo, kdyby se filtr namontoval obracene?
> (katalyzator je zvlast) Jedinou technickou komplikaci je tady zda se
> nutnost premisteni teplotniho cidla. Ale nekde jsem cetl, ze struktura
> filtracni steny je nejak nesymetricka (vetsi pory smerem ven)? Ale moc
> se mi to nezda.



Další informace o konferenci Hw-list