[OT] Tlmic narazov

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Únor 7 12:27:53 CET 2020

Modifikace pro naše děti:

navrh inzenyra by bylo spis neco jako:
- ke dverim namontovat ESP32 se senzorem otresu
- pokud zaznamena otres s vyssi intenzitou, nez je pripustne, vysle signal do 'serveru' a zakáže přístup na Wifi na dobu dvou hodin.

---------- Původní e-mail ----------
Od: sam.hw <sam.list.hw na gmx.com>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 7. 2. 2020 9:26:40
Předmět: Re: [OT] Tlmic narazov

Zdravim,

navrh inzenyra by bylo spis neco jako:
- ke dverim namontovat ESP32 se senzorem otresu
- pokud zaznamena otres s vyssi intenzitou, nez je pripustne, vysle signal do 'serveru' a spusti akusticky alarm
  (alternativa: vypali cely zasobnik z nerfky, nebo z neceho podobneho)
- 'server' aktivuje kamerku  namontovanou naproti dverim a udela backup prave snimaneho minutoveho loopu
- aplikace na identifikaci ze zaberu identifikuje vandala
- na zaklade identifikace provede zapis mac adresy mobilu / tabletu hrisnikovi wifi blacklist do routeru
- pri spousteni filmu na domacim kinu promita neprerusitelne loop z kamery s bouchaci akci hrisnika

:)

jinak do bezpoecnostnich dveri mi na byvalem bydlisti namontovali tlumic, primo do pantu.
byly robustnejsi, ale bouchnout dverma velkou silou nedovolily, vzdycky to jenom tichounce zacvaklo.
ale to uz je skoro 20 let ... uz si nepamatuji ani znacku.

  Sam