[OT] Tlmic narazov

Pátek Únor 7 10:29:03 CET 2020

To mi připomíná jednu tetu. Už jsem ji teda dlouho neviděl, tátova
sestřenice. Byli jsme tam kdysi na návštěvě a u futer v obýváku byla
popraskaná omítka. Ptali jsme se proč a její odpověď byla dechberoucí.
Dveře drhly, tak jí někdo poradil praštit do futer kladivem. Jestli ty
dveře drhly i potom, to si nepamatuju.

Pokud si myslíte, že teta moc chytrá nebyla, máte pravdu.

P.K.