Metrology-grade ADC for the highest accuracy class in the HL-LHC

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Únor 6 13:32:57 CET 2020

To mi silně připomíná moje peripetie se světlem: Zařízení obsahující fotodiodu zlobilo, výstup nestabilní, taky nějaký ppm, u malých hodnot ale až %. Nakonec jsem zjistil, že a) fotodioda má druhej optickej vstup okolo nožiček, b) černej plast není zas tak černej a černá izolačka taky ne. Pak už stačí kouř z páječky, mrak na obloze, holub letící nad střechou protějšího baráku, … :-)

PH

Od: balu
s klimatizaciou som sa celkom vytrapil. Labak je velky a priechodny a
kazde pracovisko (20m^2) ma svoju klimatizaciu. Niektore su oddelene
stenou s velkym priechodom, niektore bez steny. Ked boli susedne
nastavene na rovnaku teplotu po urcitom case zacali medzi sebou
interagovat a teplota v miestnosti oscilovala 2-3 stupne s periodou
niekolko minut az hodinu.
Postupne som dosiel na to ako ich nastavit aby sa medzi sebou nebili.
Takisto som musel zatiahnut zaluzie, denne svetlo, hlavne poobede ked
zacne svietit zo strany labaku to cele zase spustilo :-)
Nie je jednoduche pripravit stabilne podmienky, ked sa pozeras na efekty
na urovni 1ppm :-)
b.